Saturday, September 26, 2009

~wedding invitation lagii~~

salam..

saya aitiqah telah diamanahkan oleh puan ( in advance ) shahidatul akmal bt dahalan..untuk menjemput warga madrasah idrisiah yg mngenali beliau @ tdk mngenali tapi nk join pon boleh..
( actually aku dpt 3 kad kahwin dr beliau 1 untuk diri ini,1 untuk putera,1 untuk puteri)..so amanah nih berat kot..pe lagi bawak2 kan diri korg join konvoi wedding beliau..menurut puan akma nih..beliau dan suami akan terbang ke mesir after wedding nih.pasni 2 thn bru balik mesia..ha nama bakal suami beliau muhd mujahid bin mohd fadzil ( bukan abang aku k )

sape2 yg nk join sila contact each other then informed me 3 days early for trasport preparation ye..lagi pon map kat diri ini..mane tau kang korg sesat g sorg2..hehe

details:

tarikh: 24 oktober 2009
masa: pagi ke ptg
tempat: dewan persidangan grik,jln seri adika raja,gerik

jom2..

Comments :

7 comments to “~wedding invitation lagii~~”

Rizzuan Shah said...
on 

aiseyh.. lambat baca posting la.. xdapat la teman nak g. lain kali scan jer kad kawin tu letak dalam blog ni. sape2 nak g, download jer. pastu print sendiri kad kawin tu. nak post xtau alamat. kalau ada sape2 yang perlukan bantuan aku untuk wat kad kawin digital, contact jer aku kat no ni 0136273391. aku bleh tolong wat kan.

ika said...
on 

huhu asalnya camtuh ah..tapi aku nih rajin sgt..tuh yg post je..scanner aku lam kotak..hehe

Rizzuan Shah said...
on 

aiseh.. xbaik malas2. lain kali wat biau detail la. senang orang nak ikut direction. jenuh gak la kalau nak g tapi xtau jalan.

husna afifi said...
on 

wei
ak nk g
jgn tekejut klo tetibe ak muncul
hauhauhauha

Rizzuan Shah said...
on 

nak ikut apenye. dah terlepas da..

aRiEzEtIqAz said...
on 

belum terlepas la una..jom ah..nnti contact2 ah aku..ye ke ko nk g nih..xde siap ah

husna afifi said...
on 

wei
ak blik msia 3 nov
xsempat r g
jom wat reunion
bile2 r
smentra ak blik msia ni
karang dh ak fly blik uk
sush nk jumpa lg