Monday, January 4, 2010

Majlis perkahwinan wanshah

Assalamualaikum w.b.t.
Terima kasih tak terhingga buat semua mmber madid yang sudi hadir ke majlis perkahwinan aku pada 19/12/2009 di Ipoh haritu. Nanti kenduri korang jangan lupa jemput aku & isteri plak. insyAllah aku datang kalau takde ape² halangan. Berikut kat bawah ni aku tempekkan gambar² mereka yang datang pada majlis tersebut. Huhuhuh.. smua muka dah macam bapak² dan mak² orang belaka. dah bleh kawin dah. Terutama makcik Eda tu. :-P hueheuheuhe.. jangan marah ha eda. pape pun, thanks coz sudi datang. Aku tak sempat nak beramas mesra dengan korang sangat. coz nak kena layan ramai tetamu waktu tu. tambah plak time korang nak balik tu, family belah wife aku pun nak balik gak. aku kena la layan diorang dulu. Aku mintak maaf sangat² kalau ada mana² pihak yang terasa hati tu. lain hari kite beramas mesra lagik ek. huhuhuhu..


ni gambar² ex-madid form5 2004(lelaki)


ni gambar² ex-madid form5 2004(perempuan)

Comments :

1
eDa'S said...
on 

haha...xmrh pun,doa la erkk aku dpt jdh yg baek2..mmg nk sgt brumah tga..hehe..poyo tol, blajo pun x biz lg..nape ayt bramah mesra 2 laen beno ejaan nye..hehe..